Blandat

Fetira: en slags frukost som är supergott

Valpar!!

Konjo guest house, där jag bor.

(null)

(null)

byeaynetu kallas detta och är nog en av mina favoriter. Det är alltså blandade veganska rätter med injera. Oftast olika rätter beroende på vart du är men alltid veganskt.

Jag var på svenska ambassaden för luciafirande vilket var mysigt. Det var öppen bar men även glögg. Det bjöds även på plockmat och ett otroligt dessertbord med svenskt julgodis m.m.

Var på marknad i fredags med Caretta och en lokal kompis.

Dessa minibussar... otroligt billigt men de trycker alltid in dubbelt så många människor än som får plats.

En sista måltid med Fatime innan hon åkte tillbaka till Ungern. Tråkigt för min del!

Detta är Lucy som jag såg på nationalmuseet.
Detta är vad de senaste dagarna har bjudit på. På tisdag har jag min allra sista intervju. Det känns så skönt att intervjuerna har gått smidigt till och att jag har fått ihop det i tid! 
Allmänt | |
Upp