Nytt nytt nytt


Hej alla. Det har hänt en del sen jag var här sist. Jag har blivit av med ett jobb, flyttat från burleigh in till surfers och blivit med nytt jobb. Ja det går fort i svängarna när jag väl bestämmer mig för att göra något. Jag har insett att sales är ingenting för mig och det gör det betydligt svårare när det är lågsäsong. Jag har flyttat in till surfers dels för att jag blev av med jobbet men också för att jag alltid är här och för att hyran här är betydligt billigare. 
Annars har jag ölat med mina gamla jobbarkompisar, grillat med vänner och varit på blues festival i broadbeach. Det sista kanske inte var helt min grej med alla gamla människor men det var ändå mysigt. Lite coolt att ha sett the animals ändå. 


Idag fick jag ett nytt jobb. Bara 3 dagar efter mitt andra. Numera kör jag truck och säljer mat på olika ställen i GC. Rätt kul måste jag säga även om det är tidiga morgnar och hetsig trafik. Usch vad nervös jag var över att köra här. För det första har jag inte kört på 5 månader ungefär, för det andra att köra på fel sida av vägen i en gigantisk truck och sen i GC där det är supermycket trafik. Så high five till mig själv som inte hade ihjäl någon. 
En till nyhet för er som inte redan vet (mamma har antagligen skvallrat för de flesta), så åker jag till Thailand om sådär 3 veckor för att vara där med familjen i 2 veckor. Ska bli så kul! 
Allmänt | |
Upp